کدامیک

✗✗تسلیت قلب صبورم✗✗

♨از

 خیلی وقت است فراموش کرده ام …
 

کدامیک را سخت تر می کشم … ؟

رنــــج !

انتظار !

یا نفس را ...

 

 يــادتــه گـفـتـی بـه شــرافـتـم قـســـم جبـــران میکنم؟


شــرافـتـت پـيـش مـن گـرو مـونـده


حـالـا بـا عــشــــق جـديـد چـيــکـار مـيـکـنـی بی شـــرف؟؟؟

 

 

دست به صورتم نزن
می ترسم بیفتد..
نقاب خندانی که
بر چهره دارم! و بعد ..
سیل اشک هایم
تو را با خود ببرد ..
و باز ..
من بمانم و
تنهایی

 

 


نظرات شما عزیزان:

نسترن
ساعت1:40---17 آذر 1391
گاهی که دلتنگ کنار اینه می ایستم:

تصویر تلخ دختری راتماشا میکنم

که لابه لای تنهایی اش

مچاله میشود


نسترن
ساعت1:39---17 آذر 1391
خیلی عالی بود... مخصوصا اون قسمت اولیش...

...
ساعت0:22---17 آذر 1391
همیشه اون نقاب رو صورتش بود تا اینکه زمونه اونو از رو صورتش برداشت ولی حیف که دیگه خیلی دیر شده بود
ممنون سحر جان سر زدی بهم بازم بیا پیشم
شاد باشی


ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت19:44---13 آذر 1391
دوبـآره בلــم شکســتــ



از همــآטּ جــآــے قبــلـــے



کــآشــ مــے شــد آפֿـــر اسمتــ نقطـــﮧ گــذآشتــ



تــآ בیگــر شــروعــ نشــوـے



کــآشــ مـــے شــد فریــآב بزنــمــ !



نقطـــﮧ... تــه פֿــــط ..


مترسك
ساعت18:12---13 آذر 1391
mahshari

پرنسس
ساعت12:46---13 آذر 1391

من بودم



تو



و یک عالمه حرف...



و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان می داد!!!



کاش بودی و



می فهمیدی



وقت دلتنگی



یک آه



چقدر وزن دارد...
عالی بود...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در 12 / 9 / 1391برچسب:,ساعت 17:31 توسط ...✓سحر..☹♫|


مطالب پيشين
» تولدتون مبارک
» استایل سلنا از نظر ارایشی در مکان های مختلف...
» پست اخر
» روزای خوبی نیست.
» احساس مرا
» سپردمش
» جسارت
» قانون ادما
» دوست داشتم
» بی حس
» کدامیک
» برو
» لعنتی
» تسلیت
» زندگیم
» خیلی هم بد
» چرا؟؟
» محرم
» دلم میگیره
» خاطره
» میشود
» دیوار
» خوابم
» حرفهایی که بدهکارم
» برای من
» تکرار
» دلگیر
» خوابم
» تنها
» عبورت
» گارانتی
» فلانی
» بی کسی
» داستان عاشقانه
» فردا
» یه کم درد دل
» پافشاری
» خوبم
» بازیچه
» یاد
» حالم
» قاصدک
» ادم های بی وجود
» معادله
» جوی اب
» جنس ادم
» امتحان کردم
» نقاب
Design By : Ghaleb-Fa