لعنتی

✗✗تسلیت قلب صبورم✗✗

♨از

کجایی ببینی لبه پرتگاه زندگی ایستاده ام

صدای بارون ازارم میده

اره

این منم

همونی که وقتی بارون میومد

قدم بر میداشت بدون چتر

تو با من چیکار کردی ؟؟؟

لعنتی

(این فقط یه نوشته نیست واقعیت زندگی منه)

.

میگفتم اگه اون رو با غریبه ببینم

دنیارو به اتیش میکشم

اما

الان نای روشن کردن کبریتی رو هم ندارم..

.

یه وقتایی

حس اخرین بیسکویت مونده تو بسته ساقه طلایی رو دارم

شکسته و تنها



نظرات شما عزیزان:

پرنسس
ساعت1:11---11 آذر 1391
خــــــدايا , خـــطا از مــن است , مـــيدانم

از من که ســـالهاست گـــفته ام " ايـــاک نـــعبد " ,

اما به ديـــگران دل ســـپرده ام

ازمن که سالـــهاست گفـــته ام "ايـــاک نـــستعين ",

امـــا به ديـــگران تکـــيه کرده ام ...

امـــا تـــو رهــــــــــــايــــــم نکـــن ... !!


پرنسس
ساعت1:10---11 آذر 1391
آجی سلام.
من دوباره اومدم...
حالت خوبه؟
چی شده سحر جون؟
هوم؟


نسترن
ساعت19:58---9 آذر 1391
خیلی عالــــی بود...


ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت20:53---8 آذر 1391
عالی بود عالی

...
ساعت19:04---8 آذر 1391
sahar joon inam yadam raft begam moosighie webet vaghean zibast

...
ساعت18:54---8 آذر 1391
sahar joon mesle hamishe ali bood

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در 8 / 9 / 1391برچسب:,ساعت 8:8 توسط ...✓سحر..☹♫|


مطالب پيشين
» تولدتون مبارک
» استایل سلنا از نظر ارایشی در مکان های مختلف...
» پست اخر
» روزای خوبی نیست.
» احساس مرا
» سپردمش
» جسارت
» قانون ادما
» دوست داشتم
» بی حس
» کدامیک
» برو
» لعنتی
» تسلیت
» زندگیم
» خیلی هم بد
» چرا؟؟
» محرم
» دلم میگیره
» خاطره
» میشود
» دیوار
» خوابم
» حرفهایی که بدهکارم
» برای من
» تکرار
» دلگیر
» خوابم
» تنها
» عبورت
» گارانتی
» فلانی
» بی کسی
» داستان عاشقانه
» فردا
» یه کم درد دل
» پافشاری
» خوبم
» بازیچه
» یاد
» حالم
» قاصدک
» ادم های بی وجود
» معادله
» جوی اب
» جنس ادم
» امتحان کردم
» نقاب
Design By : Ghaleb-Fa