بازیچه

✗✗تسلیت قلب صبورم✗✗

♨از

این روزا هر کی منو میبینه میگه:وااای خوش به حالت چقدر لاغر شدی.

.رمز موفقیتت چی بوده؟؟ 

من فقط لبخند میزنم و میگم: بازیچه شدن



نظرات شما عزیزان:

عاطفه
ساعت21:33---23 مهر 1391


amir
ساعت10:30---22 مهر 1391
سلام!واقعا اثرداره بخدا بدون خونریزی یا عمل جراحی جوا میده آخه منم قبلا این عمل جراحی رو انجام دادم ولی الان بی خیال شدم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در 22 / 7 / 1391برچسب:,ساعت 7:40 توسط ...✓سحر..☹♫|


مطالب پيشين
» تولدتون مبارک
» استایل سلنا از نظر ارایشی در مکان های مختلف...
» پست اخر
» روزای خوبی نیست.
» احساس مرا
» سپردمش
» جسارت
» قانون ادما
» دوست داشتم
» بی حس
» کدامیک
» برو
» لعنتی
» تسلیت
» زندگیم
» خیلی هم بد
» چرا؟؟
» محرم
» دلم میگیره
» خاطره
» میشود
» دیوار
» خوابم
» حرفهایی که بدهکارم
» برای من
» تکرار
» دلگیر
» خوابم
» تنها
» عبورت
» گارانتی
» فلانی
» بی کسی
» داستان عاشقانه
» فردا
» یه کم درد دل
» پافشاری
» خوبم
» بازیچه
» یاد
» حالم
» قاصدک
» ادم های بی وجود
» معادله
» جوی اب
» جنس ادم
» امتحان کردم
» نقاب
Design By : Ghaleb-Fa