پافشاری

✗✗تسلیت قلب صبورم✗✗

♨از

 خدایا...

بابت ان روز

  که سرت داد کشیدم متاسفم

 من عصبانی بودم

  برای انسانی که تو میگفتی ارزش نداره

و من پافشاری میکردم....



نظرات شما عزیزان:

داداش کوچیکه
ساعت22:51---22 آبان 1391
سلام

صدام گرفته


نفسم بالا نمیاد


نه بغضی درگلو دارم


نه غمی در دل


گاهی تنهام


تنها با اینکه دورم شلوغه


خدایا چرا احساس تنهای میکنم


وقتی توهستی


خدایا


چرا نومیدی میاد سراغم


وقتی توهستی


شاید گاهی نباید به آدما دل بست


شاید گاهی نباید ............


شاید..........


آری خدا یا


شاید نباید جز تو به دیگری دل بست



دست نوشته ای از خودم




baran
ساعت22:12---23 مهر 1391
وای آجی سحر لینکیندمت....
نوهم بلینک منو...بااااااااااای


پرنسس ابی
ساعت21:31---23 مهر 1391
سلام خوبی واقعا قلم خوبی داری وبت عالیه سحر بهم سر بزن بای تا های

هستی
ساعت21:27---23 مهر 1391
این یکی واقعا محشره سحر جون عالیه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در 23 / 7 / 1391برچسب:,ساعت 11:32 توسط ...✓سحر..☹♫|


مطالب پيشين
» تولدتون مبارک
» استایل سلنا از نظر ارایشی در مکان های مختلف...
» پست اخر
» روزای خوبی نیست.
» احساس مرا
» سپردمش
» جسارت
» قانون ادما
» دوست داشتم
» بی حس
» کدامیک
» برو
» لعنتی
» تسلیت
» زندگیم
» خیلی هم بد
» چرا؟؟
» محرم
» دلم میگیره
» خاطره
» میشود
» دیوار
» خوابم
» حرفهایی که بدهکارم
» برای من
» تکرار
» دلگیر
» خوابم
» تنها
» عبورت
» گارانتی
» فلانی
» بی کسی
» داستان عاشقانه
» فردا
» یه کم درد دل
» پافشاری
» خوبم
» بازیچه
» یاد
» حالم
» قاصدک
» ادم های بی وجود
» معادله
» جوی اب
» جنس ادم
» امتحان کردم
» نقاب
Design By : Ghaleb-Fa