سپردمش

✗✗تسلیت قلب صبورم✗✗

♨از

خدایا به تو سپردمش...

 

اما یه خواهشی ازت دارم

یه روزی

یه جایی

بغل یه غریبه

وقتی سرمسته...

بدجوری یاد من بندازش...

برای خیانت ، هزار راه هست،
اما هیچ کدام به اندازه تظاهر به دوست داشتن کثیف نیست

از ماندن که چیزی نمیدانستی

حداقل درست رفتن رو یاد میگرفتی

این جا صدای پا زیاد میشنوم.اما..

هیچکدام تو نیستی..

دلم خوش کرده خودش را به این فکر

که شاید پا برهنه می آیی

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

saman
ساعت13:21---2 دی 1391
salam azizam manzoret chiye k hazine amalam kam shode vaghean?????

هانیه
ساعت13:51---24 آذر 1391
سلام آجی واااااااای خیلی عالی بودی گلم پیش منم بیا خوشحالم میکنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در 24 / 9 / 1391برچسب:,ساعت 13:17 توسط ...✓سحر..☹♫|


مطالب پيشين
» تولدتون مبارک
» استایل سلنا از نظر ارایشی در مکان های مختلف...
» پست اخر
» روزای خوبی نیست.
» احساس مرا
» سپردمش
» جسارت
» قانون ادما
» دوست داشتم
» بی حس
» کدامیک
» برو
» لعنتی
» تسلیت
» زندگیم
» خیلی هم بد
» چرا؟؟
» محرم
» دلم میگیره
» خاطره
» میشود
» دیوار
» خوابم
» حرفهایی که بدهکارم
» برای من
» تکرار
» دلگیر
» خوابم
» تنها
» عبورت
» گارانتی
» فلانی
» بی کسی
» داستان عاشقانه
» فردا
» یه کم درد دل
» پافشاری
» خوبم
» بازیچه
» یاد
» حالم
» قاصدک
» ادم های بی وجود
» معادله
» جوی اب
» جنس ادم
» امتحان کردم
» نقاب
Design By : Ghaleb-Fa