عبورت

✗✗تسلیت قلب صبورم✗✗

♨از

فقط پلی بودم برای عبورت

فکر تخریب من نباش 

به اخر که رسیدی


دست تکان دهی فرومیریزم...



نظرات شما عزیزان:

پرنسس
ساعت11:03---7 آبان 1391
بیست بود سحر جون.
به منم سر بزن منتظرت هستم...


نسیم
ساعت18:03---6 آبان 1391
سلام دوست عزیز.وبت قشنگه.به منم سر بزن.منتظر حضور سبزت هستم.

رزمشکی
ساعت22:55---3 آبان 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در 3 / 8 / 1391برچسب:,ساعت 22:19 توسط ...✓سحر..☹♫|


مطالب پيشين
» تولدتون مبارک
» استایل سلنا از نظر ارایشی در مکان های مختلف...
» پست اخر
» روزای خوبی نیست.
» احساس مرا
» سپردمش
» جسارت
» قانون ادما
» دوست داشتم
» بی حس
» کدامیک
» برو
» لعنتی
» تسلیت
» زندگیم
» خیلی هم بد
» چرا؟؟
» محرم
» دلم میگیره
» خاطره
» میشود
» دیوار
» خوابم
» حرفهایی که بدهکارم
» برای من
» تکرار
» دلگیر
» خوابم
» تنها
» عبورت
» گارانتی
» فلانی
» بی کسی
» داستان عاشقانه
» فردا
» یه کم درد دل
» پافشاری
» خوبم
» بازیچه
» یاد
» حالم
» قاصدک
» ادم های بی وجود
» معادله
» جوی اب
» جنس ادم
» امتحان کردم
» نقاب
Design By : Ghaleb-Fa