تنها

✗✗تسلیت قلب صبورم✗✗

♨از

در کوچه پس کوچه های این شب بی رحم

تنها قدم میزنم

این بار هیچکس به نام "تو" نیست

من هستم و کفشهای اسپرتم

این بار نه باران میخواهم نه چتر

روزهایی که بی "تو" گذشت

این بار دلم برای "خودم" تنگ شده



نظرات شما عزیزان:

پرنسس
ساعت12:08---11 آبان 1391
لتماست نمی کنم



هرگز گمان نکن که این واژه را



در وادی آوازهای من خواهی شنید



تنها می نویسم : بیا



بیا و لحظه ای کنار فانوس نفس های من آرام بگیر



نگاه کن



ساعت از سکوت ترانه هم گذشته است



اگر نگاه گمانم به راه آمدنت نبود



ساعتی پیش



این انتظار شبانه را به خلوت ناب خواب های تو می سپردم



حالا هم



به چراغ همین کوچه ی کوتاهمان قسم



بارش قطره ای از ابر بارانی نگاهم کافی ست



تا از تنگه ی تولد ترانه طلوع کنی



اما



تو را به جان نفس های نرم کبوتران هره نشین



بیا و امشب را



بی واسطه ی سکسکه های گریه کنارم باش



مگر چه می شود



یکبار بی پوشش پرده ی باران تماشایت کنم ؟



ها ؟



چه می شود؟


رزمشکی
ساعت21:37---6 آبان 1391
جلو تر نيا . . .
.
.
.
... .
خاكستري مي شوي
.
.
.
اينجا دلي را سوزانده اند . .


رزمشکی
ساعت23:47---4 آبان 1391
eydet mobarak

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در 4 / 8 / 1391برچسب:,ساعت 10:53 توسط ...✓سحر..☹♫|


مطالب پيشين
» تولدتون مبارک
» استایل سلنا از نظر ارایشی در مکان های مختلف...
» پست اخر
» روزای خوبی نیست.
» احساس مرا
» سپردمش
» جسارت
» قانون ادما
» دوست داشتم
» بی حس
» کدامیک
» برو
» لعنتی
» تسلیت
» زندگیم
» خیلی هم بد
» چرا؟؟
» محرم
» دلم میگیره
» خاطره
» میشود
» دیوار
» خوابم
» حرفهایی که بدهکارم
» برای من
» تکرار
» دلگیر
» خوابم
» تنها
» عبورت
» گارانتی
» فلانی
» بی کسی
» داستان عاشقانه
» فردا
» یه کم درد دل
» پافشاری
» خوبم
» بازیچه
» یاد
» حالم
» قاصدک
» ادم های بی وجود
» معادله
» جوی اب
» جنس ادم
» امتحان کردم
» نقاب
Design By : Ghaleb-Fa