پاکن

✗✗تسلیت قلب صبورم✗✗

♨از

اگه میشد...

دلت میخواست کدوم قسمت از زندگیت رو پاک کنی.؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

رزمشکی
ساعت22:25---17 مهر 1391


فهيمه
ساعت9:27---4 مهر 1391
رز منم دلم ميخواد عشقمو پاك كن دلم ميخواد يه پاك كن داشتم از سال 88 پاك ميكردم من به عشقم رسيدم باهم ازدواج كرديم رفتيم سر خونه زندگيمون ولي....شايد من لياقتشو نداشتم .با اين حال خيلي خستم دلم

salar-love
ساعت21:10---3 مهر 1391
rozi k eshghamo didam kash namididam vaghan delamo shekast namibakhshamesh ta akhar omram

roz meshki
ساعت20:41---3 مهر 1391
asheg shodanamo

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در 3 / 7 / 1391برچسب:,ساعت 20:28 توسط ...✓سحر..☹♫|


مطالب پيشين
» تولدتون مبارک
» استایل سلنا از نظر ارایشی در مکان های مختلف...
» پست اخر
» روزای خوبی نیست.
» احساس مرا
» سپردمش
» جسارت
» قانون ادما
» دوست داشتم
» بی حس
» کدامیک
» برو
» لعنتی
» تسلیت
» زندگیم
» خیلی هم بد
» چرا؟؟
» محرم
» دلم میگیره
» خاطره
» میشود
» دیوار
» خوابم
» حرفهایی که بدهکارم
» برای من
» تکرار
» دلگیر
» خوابم
» تنها
» عبورت
» گارانتی
» فلانی
» بی کسی
» داستان عاشقانه
» فردا
» یه کم درد دل
» پافشاری
» خوبم
» بازیچه
» یاد
» حالم
» قاصدک
» ادم های بی وجود
» معادله
» جوی اب
» جنس ادم
» امتحان کردم
» نقاب
Design By : Ghaleb-Fa