✗✗تسلیت قلب صبورم✗✗

♨از

سحرمیگه:من عاشق نیستم

خیلی وقته فراموش کردم فقط خیلی تنهام

و دلم هم نمیخواد با کسی باشم

تورو خدا منو با حرفاتون

اتیش نزنین

من دلم از چیزای دیگه ای گرفته

غمگین بودن فقط به معنای عاشق بودن نیست

این کامنت یعنی چی اخه

خدا بیامرزه قلب صبورتون رو

عجب قلب شریف و فهمیده ای بود

فاتحه ، صلوات

.

قهوه و حلوا هم که بهمون دادی

 



نظرات شما عزیزان:

نسترن
ساعت11:33---25 آبان 1391
سیب سرخی را به من بخشید و رفت
عاقبت بر عشق من خندید و رفت
اشک در چشمان سردم حلقه زد
بی مروت گریه ام را دیدو رفت


دختر بداخلاق
ساعت10:41---25 آبان 1391
سلام عزیزم
وبم فیلتر شد
بعد بهت ادرس جدیدمو میدم


یه پشیمون
ساعت16:48---24 آبان 1391
سحر جان ممنون از اینکه به وبم سر زدیو لینکم کردی منم با همون اسمی که گفتی لینکت کردم راستی خوشحال میشم بازم بهم سر بزنی منم مثل خودتم گلم

پرنسس
ساعت12:43---24 آبان 1391
سحر جون بیخیال گلم...میدونم چی میگی.

بــــــهانه گـــــــــــیره زبـــــــــــــــان نفهم ...

دلـــــــــــــــــــــــم را مــــــــــــــــــــــــــــی گویم ... !!!

آخـــــــــــر تــــورا از کــــــــــجا برایش بـــــــــــــیاورم ... ؟؟؟

خوشحال باشی آجی جونم...


saman
ساعت9:47---24 آبان 1391
salam abji mamnon k umadi,be inam fk mikonam shayadam sa'at gereftam,bazam pisham bia

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در 22 / 8 / 1391برچسب:,ساعت 22:30 توسط ...✓سحر..☹♫|


مطالب پيشين
» تولدتون مبارک
» استایل سلنا از نظر ارایشی در مکان های مختلف...
» پست اخر
» روزای خوبی نیست.
» احساس مرا
» سپردمش
» جسارت
» قانون ادما
» دوست داشتم
» بی حس
» کدامیک
» برو
» لعنتی
» تسلیت
» زندگیم
» خیلی هم بد
» چرا؟؟
» محرم
» دلم میگیره
» خاطره
» میشود
» دیوار
» خوابم
» حرفهایی که بدهکارم
» برای من
» تکرار
» دلگیر
» خوابم
» تنها
» عبورت
» گارانتی
» فلانی
» بی کسی
» داستان عاشقانه
» فردا
» یه کم درد دل
» پافشاری
» خوبم
» بازیچه
» یاد
» حالم
» قاصدک
» ادم های بی وجود
» معادله
» جوی اب
» جنس ادم
» امتحان کردم
» نقاب
Design By : Ghaleb-Fa